Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Efterlängtade Bilder....

Av Emma - 25 april 2011 20:49

Ja så äntligen kommer bilderna ni fått vänta på!

Valparna har fått testa äta vanlig välling för att vänja sig vid att äta ur fat, de älskade det, de hade välling överallt!



Aussiefield´s Ruby Caramel

   



Aussiefield´s Hersheys kisses

      


Aussiefield´s Five star hazelnut

     

 

Aussiefield´s Cadbury Mr Big

 


Aussiefield´s Galaxy Bubbles    Z 


Aussiefield´s Milky Way     


Aussiefield´s Baby Ruth       


Så det var alla 7 för denna gången!


Ha en bra kväll!

/Emma

 
 
Amy

Amy

25 april 2011 22:12

Vad fina de är!!! Ser riktigt välmående ut!
Men har du inte satt in en bild på Bubbles, där du
visar den andra bilden på Hazzel? Hur som helst -
jättetack för titten!!!
Kram o tass!

http://URL

 
Julia

Julia

25 april 2011 22:38

Åh vilka fina valpar ! blev helt kär när jag såg dem, vi som kollat runt så mycket på röda (bruna) aussie :)

http://ajax.bloggplatsen.se

Emma

25 april 2011 23:19

Hej Julia

Vad roligt att du hittat vår blogg! Har du tänkt att skaffa dig en aussie till??

/Emma

 
Ingen bild

Kristina Lindvall

25 april 2011 23:12

De är helt underbara...man kan inte slita blicken ifrån dem ju! Tack för urgulliga bilder!

Kristina

 
julia

julia

26 april 2011 20:31

ja, en Aussie till skulle jag gärna vilja ha ! men om 1 eller 2 år :) har du valpkullar ofta ?

http://ajax.bloggplatsen.se

Emma

26 april 2011 23:08

Nä vartannat år på sin höjd, när tiden räcker till och man känner att man kan ge valparna allt under 8 veckor!

/Emma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 13 mars 2013 14:42


Igår kväll vid kl 20 mötte jag upp Carro i Vebände Ridläger för att ha lite ridhusträning med hundarna! Kallt var det, men vilken lyx att kunna träna i ridhus! Jag hade tagit med mig hopphinder och slalom för att börja introducera för Clura, givetvis...

Av Emma - 11 mars 2013 07:01

Ja så var man här igen, lite visare och lite starkare får jag hoppas! Bloggen har fått byta namn eftersom vi inte längre kommer få följa Divas upptåg, då hon inte längre finns hos mig fysiskt... Men i mitt hjärta och själ lever hon vidare.... Ja...

Av Emma - 28 mars 2012 14:35

Livet är ibland oerhört orättvist på många sätt... Och efter idag så kommer inget någonsin bli som innan igen. Fick igår fatta ett hårt, tungt och oväntat beslut om att låta min underbara vän Diva få sluta sina dagar tillsammans med oss.   Och ...

Av Emma - 23 februari 2012 17:45

Hej allihop!   Nu är det ett tag sen man skrev något här, och det finns ju många anledningar till det. livet har kommit emellan är väl den främsta antar jag!   Men så till ämnet som detta inlägg ska handla om! Det är ju att sen sist så har ju...

Av Emma - 10 november 2011 15:31

Hej allihop!   Ja vad ska man säga förutom att jag varit URdålig på att uppdatera det sista, men det har haft sina anledningar... PGA alla tråkigheter som hänt med omplaceringar med mera, så har mina tankar på en fortsatt avel satts i rubbning....

Presentation


LillaClura bloggen kommer handla om mig Emma & om hundträning med min BC Clura i första hand, men även lite annat smått å gott!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

Skriv en rad:


Ovido - Quiz & Flashcards